8 de marzo de 2008

Naix el blog de Xarxa Cristiana

Com s'ha decidit a la reunió de la Xarxa Cristiana que hem fet el dia 8 de març, ingressem al ciberespai creant aquest blog, amb l’objectiu principal de facilitar la comunicació entre tots els membres de la nostra Xarxa i tots els que ens desitgen contactar. Hem pensat que és necessari també generar un espai de debat, entre nosaltres i amb els que els interessa participar des d’altres àmbits. Espai on puga expressar-se l’opinió de tots i que ens permeta, des del diàleg, anar articulant el nostre posicionament com a xarxa davant dels esdeveniments.

Com que la dificultat fonamental per poder trobar-nos i reflexionar junts és la falta de temps, hem pensat posar en marxa el blog que ens permeta compartir i difondre les nostres reflexions particulars, convocatòries regulars o extraordinàries que anem generant en la vida dels nostres grups amb la intenció de poder participar, en la mesura de les possibilitats, de l’oferta d’activitats que ens proposen els membres de la xarxa. També anirem penjant ressenyes de notícies, convocatòries, textos… que ens semblen interessants per enriquir la informació nostra. Totes las ressenyes tindran un link (enllaç) per anar a la font d’informació, i es podrà fer comentaris, de forma que es vaja creant un diàleg entre tots a través dels administradors del blog.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

En prueba

Anónimo dijo...

prueba dos desde fuera

Víktor Gómez Valentinos dijo...

Enhorabuena. En esta Red cristiana compartiremos la palabra y las experiencias, buscando entre todos hacer del presente un lugar menos inhóspito, frío, violento. Acudiremos con Iesu como portavoz a la asamblea del S. XXI. Dejaremos atrás nuestros prejuicios para hablar desde Abba.

Los cristianos, al igual que las izquierdas, parecen sufrir de una fragmentación por incompatibilidades en vez de mostrarse como una feraz y entretejida diversidad dialogante y complice en los procesos y estructuras de justicia y paz. Somos muchos y con diferentes carismas y trayectorias, pero de ser cristianos, sólo El Crucificado es el Resucitado, sólo El es el Salvador, El que primero sana, libera y luego anima a vivir y seguirle.

Vivimos tiempos sombríos, que diría un amigo poeta.

Hablar es pués, una responsabilidad. Porque el habla y la acción deben ser uno. Y en los cristianos por descontado, una urgencia es hablar con la misericordia y el coraje por testigos de nuestro quehacer, empeño, pensamiento.

Me alegra que se empiece en Xarxa cristiana a dialogar y deliberar de lo importante.

Repito, ¡¡enhorabuena!!.

Nos veremos por aquí.

Un abrazo muy cordial,

Viktor