15 de febrero de 2015

Xarxa Cristiana: Comunitat Aplec 2015

Xarxa Cristiana és una xicoteta xarxa de grups eclesials de base, una experiència d'Església comunitat de comunitats, horitzontal, i al servei del projecte d'una nova societat que Jesús nomenava Regne de Déu.

En L'APLEC celebrat avui, diumenge 15 de Febrer, amb el lema “FENT XARXES”, han participat persones dels grups implicats en Xarxa Cristiana i de plataformes i organitzacions socials, polítiques, sindicals, feministes, veïnals... on participem i amb les quals ens relacionem.

Entenem que "fer xarxes" és un signe dels temps com a via de participació ciutadana, coordinació, i sumar esforços des de la diversitat en defensa dels drets humans i d'un món més just i solidari, més enllà de sigles i confessionalismes.

A l'Aplec hem pogut compartir amb altres "xarxes” el que estem fent, que és molt, animant-nos a seguir unint esforços. Experimentem que la diversitat enriqueix la tasca que cada col·lectiu porta a terme; i "tota pedra fa paret " en l'esforç per una societat millor.

Enmig d'un món ferit per la injustícia i les desigualtats, on persones i pobles son tractats com mercaderia al servei dels capitals i dels poderosos, ens hem reafirmat en el nostre desig, la nostra fe i en el nostre compromís.

Celebrem els signes de rebel·lia i de canvi que estan brollant per tot arreu, la vida que hi ha a les nostres experiències, i la utopia que ens uneix de que un altre món és possible i ho estem fent ja.

........................


XARXA CRISTIANA. COMUNICADO APLEC 2015.

Xarxa Cristiana es una pequeña red de grupos eclesiales de base, una experiencia de Iglesia comunidad de comunidades, horizontal, y al servicio del proyecto de una nueva sociedad que Jesús llamaba Reino de Dios.
En el APLEC celebrado hoy, domingo 15 de Febrero, con el lema "FENT XARXES", han participado personas de los grupos implicados en Xarxa Cristiana y también de plataformas y organizaciones sociales, políticas, sindicales, feministas, vecinales... donde participamos y con las que nos relacionamos.
Entendemos que "hacer redes" es una signo de los tiempos como vía de participación ciudadana, coordinación, y sumar esfuerzos desde la diversidad en defensa de los derechos humanos y de un mundo más justo y solidario, más allá de siglas y confessionalismes.
En el Aplec hemos podido compartir con otras "redes" lo que estamos haciendo, que es mucho, animándonos a seguir uniendo esfuerzos. Experimentamos que la diversidad enriquece la tarea que cada colectivo lleva a cabo, y "tota pedra fa paret "en el esfuerzo por una sociedad mejor.
En medio de un mundo herido por la injusticia y las desigualdades, donde personas y pueblos son tratados como mercancía al servicio de los capitales y los poderosos, nos hemos reafirmado en nuestro deseo, en nuestra fe y en nuestro compromiso.
Celebramos los signos de rebeldía y de cambio que están brotando por todas partes, la vida que hay en nuestras experiencias, y la utopía que nos une de que otro mundo es posible y lo estamos haciendo ya.

No hay comentarios: